onsdag 6. januar 2010

En god blanding



Utsikt over Finnsnes :)

Se hvor lang hun er??? :O Fikk nesten sjokk.. Hun er jo ikke året engang! De vekser for fort!

Zira <3 Mor si pusi dette! Sær og spesiell. Hun har virkelig kommet seg med tiden.

Buffy <3 Hun er alltid så fotogen fremfor kameraet. Men synes synd i hun som har sår på nesen. Selv om det sikkert er selvgjort. Flink til å by opp til slosskamp! :/

Dette var en kald fornøyelse :) Gleder meg fortsatt til sommeren! Håper den kommer fort (det vil si at tiden går fort)!

Rita sin Pelle, TJUKKEN med andre ord ;) Han e så god den gutten, men ett matvrak! :P  Vet det ikke er det beste bilde, men det er sinnsykt moro å se på det,siden det faktisk viser hvor tjukk han er! :P

Mira - Hun er så god, å bare se hvor søt hun er :D

I morgen satser jeg på at jeg får prøvd med på portrettbilder av Marlen sammen med Rita,  har ikke fått testet det med ny kameraet eller objektivet. Det blir veldig bra tror jeg! *GLEDER MEG*

5 kommentarer:

  1. Ser ikke siste bildet av Mira. Må sikkert bare oppdatere eller noe her :)
    Men fine bilder Malin. Du er flink !
    Det skal bli gøy å fotografere Marlen i morgen med nytt kamera og nytt objektiv :) Men takskinne må jeg nok ha xD

    SvarSlett
  2. SV: ja det å være ute og nyte det savner jeg også :/
    Jeg vil ha sommer NÅ :D

    SvarSlett
  3. Aff, jeg DIGGET det siste bilde ;)
    Så flink du er Malin :D

    SvarSlett
  4. Hei så nydelig puse bilder :) He he.

    sv: Vel Jeg brukte Olympus 510 til å ta det øverste bildet. Det er samme som det første kamera jeg hadde.
    Nå har vi gått over til Nikon:D Vel hva tar du mest bilder av? Landskap ? Portretter? Hvis du tar mye portretter av mennesker eller dyr så har du jo den jeg har kjøpt nå nylig . 50mm 1.8 . Den er ganske billig men er kjempe bra. Den koster 1249 ny fra feks denne siden www.pixmania.com Og siden blenderåpningen (f-nummeret) er ganske stor er det et lyssterkt objektiv noe som gjør det litt lettere å ta bilder når det er litt mørkere og det er lettere å få blurry bakgrunn noe som får portrett bilder til å"poppe" :D Eller hvis du skal ta mye landskap bilder (ikke det at man ikke kan ta landskap bilder med 50mm'ern Den er egentlig ganske fin å ta utsnitt fra naturen med men du får bare ikke så mye med i bilde) og er på utkikk etter objektiv som ikke koster skjorta er jo Tamron et bra merke som passer til nikon. Jeg har ikke prøvd noen av de men de skal visst være bra objektiver for pengene. Jeg har hørt flere si de ville heller ha gått for Tamron enn Sigma men som sagt det er ikke noe jeg vet så veldig my om. Det jeg gjør når jeg leter etter objektiv er at jeg finner noen jeg liker prisen påog har bra blenderåpning, så søker jeg på den på google. Se etter review, skriv det gjerne inn når du søker. Det har hjulpet meg mange ganger :D Håper du finner noe du kan bruke.
    Å ja forresten jeg bruker Nikon D3. Jeg vet ikke om det kan rettferdiggjøres men vi hadde muligheten og vi tenkte hvorfor ikke. Det er brukt og vi kjøpte det fra England men det fungerer helt fint. Så koser meg med å lære meg ting og tang. Det gjør jo du ogsåså jeg er sikker på u skjønner :D he he..

    Ha en god dag videre ..

    SvarSlett
  5. Naaaw så nydelige katter du har! De vokser UTROLIG fort! Haha han ene katten vår er ALLTID i slosskamper og har derfor alltid sår på nesa si :p katter altså! Kjempe fine bilder forresten, du er flink :)

    SV: Tusen takk for det! Hehe ja jeg var stolt da jeg var ferdig med turen.. huff!

    SvarSlett