søndag 3. januar 2010

Månedens bilde



Bestemte meg for å hive meg med på månedens bilde hos Benedikte, der man skal poste det beste bilde fra 2009 som man selv har tatt og man kan redigere bilde. Om du også vil delta på på dette,noe jeg synes du skal gjøre.. trykk her!!  Her er mitt bridrag:

Mitt første bidrag:




Mitt andre bidrag:

Du kan vinne noe fra denne siden HER. Har lenge hatt lyst til å bestille fra den siden og det hadde vært utrolig moro å vinne:) Premien er en overraskelse, men det er garantert noe bra!



7 kommentarer:

  1. Tusen takk for bidraget! :)

    SvarSlett
  2. Hei ! Fine bilder du har på bloggen din. Og gratulerer med nytt kamera. D90 er et meget bra kamera!! Bra valg spør du meg :D

    SvarSlett
  3. Åååj, bloggen din ble jo kjempefin! Elsket den nye headeren din! :) Skal endre design snart jeg også, tror jeg :P må bare få tatt noen gode bilder av tryne mitt, men det er ikke så enkelt, hehe :P Tar du jobben? Haha :)Lykke til i konkurransen :)

    SvarSlett
  4. Fin ny blogg du har fått deg da :) Og lykke til i konkurransen :) Tenkte å melde meg på der etterhvert jeg og, har fått skikkelig dilla. Det øverste bildet ditt er helt nydelig.

    SvarSlett
  5. Herlige bilder :) lykke til! :D

    SV: Åh den sangen har jeg hørt før men det er LENGE siden! Den er utrolig fin :D

    SvarSlett
  6. Likte spesielt det første, nydelige farger! :)
    Sv: Tusen takk skal du ha! Har hatt en kjempefin dag :D

    SvarSlett
  7. Prøver igjen. Vi gir oss ikke så lett, gjør vi vel? ;-)
    Fine bilder, forresten. Lykke til i konkurransen. :-)

    SvarSlett