fredag 8. januar 2010

Ida - Min helskjønne tanteunge <3

Har hatt tantungen min Ida på besøk i dag, hentet henne i barnehagen og tok henne med meg hjem. Hun blir så ufattelig glad når hun får være med meg hjem, å det er bare godt :D
Verdens snilleste, hun har vært slik siden hun var liten baby. Klager sjeldent og er bare en engel.
Hun har lenge ville at jeg skulle ta bilde av henne, så da var det bare å hive seg rundt sammen med Rita :)

Dette er så henne, smelter mitt hjerte og er gulle god <3





Jeg er ikke kommet så mye lenger enn i går, så jeg er klar over at de ikke er perfekte. Men er så glad i Ida, at jeg bryr meg ikke <3 Hun er rett og slett nydelig <3




7 kommentarer:

  1. Nydelige bilda, mamma si stoltheit ;)

    SvarSlett
  2. Nydelig hun var og bildene synes da jeg var flotte <3

    SvarSlett
  3. Så utrolig fine bilder ;)
    Jeg vil være med å ta bilder av hun en dag :)

    SvarSlett
  4. Mammaen til denne lille prinsessen må være overlykkelig om hun får noen av disse bildene av deg..=) Skikkelig flotte er de!! =)

    SvarSlett
  5. Bilde nummer 3 var utrolig flott! :) Søt tanteunge ja! :)

    SvarSlett